Ви платите за процес, а не результат.

По назві статті виходить певний парадокс, не раз ми в мудрих книжках чи фільмах чуємо фразу «Платити за результат» .  Давайте я вам розкажу трішки більше про цю ситуацію.

В дизайні логотипів/фірмового стилю проекти оцінюється в приблизних людино/годинах. Зазвичай це число з запасом на непередбачувані обставини  у вигляді «правок». Можна щиро вірити в казку про «ідеальну співпрацю» ,  проте будьмо реалістами і приходимо до розуміння реальності…

Що ж виходить?

3 варіанти:

Дизайнер або студія мотивується винагородою, оцінює затрати на процеси і приступає до виконання. В 80% випадках витрати часу , відношення до роботи,  будуть дорівнювати ціні , яку ви платите за замовлення логотипу / фірмового стилю.

При погодинні оплаті ставите ліміт і домовляєтесь за очікуваний результат. Найбільш поширена система ціноутворення на цей тип робіт. Тим самим контролюєте процес виконання, цінуєте свій і чужий час і також, не менш важливо – товщину свого гаманця.

Коли ж замовник хоче платити за результат, не мати  залежності від процесів, існує така штука , як «Конкурси» .  Ця система популярна на площадках , де збирають людей, які готові платити більше , аніж середня вартість цієї роботи і фрілансерів, команди , студії, які готові ризикнути своїм часом і позмагатись за «великий куш». В результаті замовник отримує на вибір достатньо макетів , проте ціною цього є зазвичай витратити, які мінімум в 2 рази більші за попередні варіанти.

Пишу ці строки з метою донести розуміння, що все взаємопов’язано і коли до мене приходить замовник, він повинен розуміти, ми двоє в одному човні. Наш час – ваші гроші, результат вам – наша репутація,  ваше відношення – наше відношення.

 

Читайте нашу статтю під назвою " Чому важливо показувати вдячність за пророблену роботу?"

Також читайте інші статті від нас