Для чого потрібен бриф?

Напишу від себе, бриф – це певний направляючий компас для дизайнера, в якому напрямку творити для вас логотип/фірмовий стиль. Цей чарівний документ дає можливість частково передати те, що у вас в голові. Хто, як не ви , знає найкраще про ваш бізнес і ваших клієнтів..

Давайте розглянемо  найважливіші розділи брифу:

Для дизайнера важливо відчути ваш бізнес, зрозуміти його історію, чим він відрізняється від конкурентів, які асоціації в людей , ваших клієнтів.

Якщо у вас існуючий бізнес, у вас якимось чином оформлене приміщення, товар, форма працівників.

В першу чергу логотип має подобатись вам, люди з часом сприймуть його як бренд. Тому результат, який ви побачите – має викликати у вас позитивні емоції.

Прочитайте нашу статтю: 5 Ознак класного логотипу

Перечитавши ці рядки тексту, дайте відповідь собі на запитання..

Чи згідні ви з тим, що від заповнення брифу залежить результат створеного для вас логотипу/фірмового стилю?

Також читайте інші статті від нас