5 заповідей замовлення логотипу

5 заповідей замовлення  логотипу

Приходить дядя Петя до нас замовити логотип , подешевше хоче і щоб зробили все як треба , та й щоб покреативили і самі придумали, що в нього у голові.

В чудеса звісно вірити можна, але в  хорошу атмосферу роботи і результативну співпрацю у такому випадку я не вірю. Що ж тут не так? Сфера розробки дизайну логотипів і фірмового стилю має свої заповіді успіху замовлення:

Хіба дизайнер не може сам придумати? Все може, тільки він не 5 років в цьому бізнесі, не знає  як ви продаєте товар , він не знає, що подобається вашим клієнтам, хто вони і за що готові платити. Він працює з образами і композиціями, а не має вгадувати з чим ваша фірма асоціюється,  з  оленями чи бобрами.

Хочете гідний результат – заповняйте кожен пункт і ще добавте свій, якщо вам щось в голову прийшло. Читайте нашу статтю, як правильно заповнити бриф.

Уявіть собі ситуацію, що ви працюєте над проектом, дійшли до певного етапу, потрібно запитатись чи все впорядку в одного  директора, потім отримати підпис від іншого, зайти до колеги по суміжному процесі, а вони зарази то зайняті, то їх нема, то не в хорошому настрої. В результаті терміни розтягуються, настрій портиться, динаміка проекту втрачається і результат падає.  Давайте працювати на якісний результат.

Якщо ви замовляєте логотип, ви мабуть маєте досвід роботи з людьми і маєте достатній життєвий досвід, щоб розуміти важливість таких понять як повага, професійна етика, мотивація персоналу, розмежованість  обов’язків.

Я розумію, що кожен мріє спробувати себе у різних ролях, але не варто робити це в момент, коли ви замовляєте логотип. Дизайнер знає, який шрифт підібрати, колір, як його поставити… Хочете максимальний результат , оцінюйте концепцію і перекладайте її на ваш бізнес, а не займайтесь правками деталей, вам представили готовий продукт. Кожен повинен займатись своєю справою. Дізнайте за що ви насправді платите, стаття під назвою " Ви платите за процес, а не результат"

Хто за вас повинен знати, в яких ситуаціях ви будете користуватись логотипом? Звісно є стандартний пакет, який ми вам готові надати. Проте подумайте і уточніть, куди, як і для чого він буде потрібен. Шрифт, favicon, формат під Corel, png без фону і з відступами пару px для сайту.. Ще одне, думайте, де ви збережете архів з файлами логотипу, не надійтесь, що в разі чого вам пришлють ще раз, цінуйте свій і час інших людей.

@Роман Собко

Також читайте інші статті від нас